Jobcenter for Dragør og Tårnby
Har du specifikke spørgsmål til jobcentret om din sag så ring til Jobcenter Tårnby 32 47 17 00
Mandag - fredag: kl. 09.00-11.00
Har du generelle spørgsmål udenfor jobcentrets telefoniske åbningstid, er du velkommen til at kontakte kommunens telefoniske rådgivning 32 47 11 11:
Mandag - onsdag og fredag: kl. 09:00-14:00
Torsdag: kl. 09:00-17:30
Hvis du skal melde dig ledig og søge om offentlig forsørgelse:
Ledig og ikke medlem af en a-kasse
Er du ikke medlem af en a-kasse, skal du, den 1. dag du er ledig
-
- Møde op på Gl. Kirkevej 98, 2770 Kastrup
- Melde dig ledig på jobnet.dk.
Åbningstider: Mandag til fredag fra kl. 8:30 - 11:00.
Ledig og medlem af en a-kasse
Er du medlem af en a-kasse, skal du, den 1. dag du er ledig
-
Melde dig ledig på jobnet.dk
-
Melde dig ledig hos din a-kasse.
Det er din a-kasse, der vurderer om du har ret til dagpenge.
Hvis du er i aktivitet og skal sygemelde dig:
Ring mellem kl. 08.00 – 09.00 på telefon 32 47 17 00 og tast 3 for sygefravær, på nær torsdag, hvor du skal ringe mellem kl. 09:00-10:00.
Personligt fremmøde efter aftale på Tårnby Rådhus:
Alle møder afholdes som udgangspunkt på Tårnby Rådhus. Meld din ankomst på skærmene ved hovedindgangen, og tag derefter plads i venteområdet, hvor du vil blive afhentet.
Mandag-onsdag og fredag: kl. 09:00-14:00 og torsdag: kl. 09:00-17:30.
Ny app sikrer dig nem kontakt til dit jobcenter
Schultz Forum er en app, du gratis kan hente, som gør din kontakt med jobcentret nemmere. Du kan chatte med bl.a. din rådgiver og jobkonsulent - hvis de opretter en chat. Desuden kan du inddrage en 3. part i dine chats, fx en mentor, andre konsulenter, andre sagsbehandlere, en bisidder udefra eller andre relevante deltagere.
Derudover vil du også modtage bl.a. generelle nyheder og information om relevante events, som fx Jobdating, uddannelsesdage, infomøder osv. Du får også et overskueligt overblik over alle dine aftaler med jobcentret - samlet ét sted!
For at komme i gang med at bruge appen, skal du blot følge disse 4 simple trin:
Vær opmærksom på, at det er din rådgiver eller jobkonsulent, der skal starte en chat, før I kan chatte. Du kan med fordel aftale nærmere med din rådgiver om, hvorledes rådgiveren kan starte en ny chat hver gang en anden lukkes, så du altid har mulighed for at række ud, når det bliver nødvendigt.
Når du er oprettet på appen, henvend dig til din rådgiver eller jobkonsulent, så de kan starte processen.