Rekruttering via jobcenter

Jobcentret tilbyder at hjælpe med at finde din nye medarbejder. Jobcentret kan hjælpe med at oprette jobannoncer, så den matcher netop din jobbeskrivelse. Jobcentret hjælper også gerne med at udsøge ledige, der passer til netop dine behov. Jobcentret kan sende dig interessante CV’er.

Alt dette har du også mulighed for at gøre digitalt på Jobnet for Arbejdsgivere.

Sådan gør du

  • Overvej jobindholdet: Hvad skal personen kunne - fagligt og personligt? Hvordan er arbejdstiden, ansættelsestidspunkt og varighed? Jo flere informationer om jobbet, desto lettere er det at matche den rigtige ledige med din stilling.

  • Tænk bredt i forhold til kvalifikationer og kompetencer - det giver flere ansøgere at vælge imellem!

  • Kontakt dit lokale jobcenter for hjælp til annoncer og udsøgning. Vi hjælper altid gerne med gode råd og vejledning.

  • Lav din egen jobannonce eller CV-søgning på jobag.jobnet.dk.

  • Luk din jobannonce på Jobnet, når du har fundet din nye medarbejder. Så går ansøgerne ikke forgæves.