Jobcenter Nyborg
Hvad kan du bruge dit jobcenter til:
- Sikre at virksomhederne får en kvalificeret arbejdskraft, så virksomhederne kan tiltrække nye og fastholde eksisterende arbejdspladser i området
- Sikre at borgere, der midlertidigt er ledige, hurtigt vender tilbage i ordinær beskæftigelse
- Sikre at de grupper, der i dag står uden for arbejdsstyrken, bringes ind i arbejdsstyrken og ud på arbejdsmarkedet
- Sikre fastholdelsen på arbejdsmarkedet af borgere, som midlertidigt ikke kan varetage deres arbejde pga. sygdom
- Sikre afklaring til fleksjob og førtidspension
Telefontid i Jobcenter Nyborg:
Mandag - onsdag: 09:00 - 15:00
Torsdag: 09:00 - 16:30
Fredag: 09:00 - 13:00
For at kontakte jobcenteret telefonisk kan du ringe til kommunens omstilling på tlf.: 6333 7000
Åbningstid i Jobcenter Nyborg:
Mandag - Onsdag: 08:00 - 15:00
Torsdag: 08:00 - 16:30
Fredag: 08:00 - 13:00
Kommunens hjemmeside:
Nyborg kommune
Fejl ved booking af samtale/møde via Jobnet
Hvis der opstår en fejl, eller der ikke er nogen ledige tider, når du forsøger at booke din næste samtale i Jobcentret via Jobnet, bedes du kontakte din jobformidler.
Du kan altid kontakte din jobformidler gennem appen Forum, hvor du kan:
- Skrive chatbeskeder
- Få besked om ledige jobs
- Booke din næste samtale
- Få overblik over dine planlagte møder
- Modtage vigtige notifikationer om samtaler og frister
Du kan også forsøge at booke din næste samtale direkte via Forum, inden du kontakter din jobformidler.
Sådan downloader du Forum-appen
iPhone/iPad:
- Åbn App Store
- Søg efter "Schultz Forum"
- Download og åbn appen
- Vælg din kommune og tryk på "Login"
- Log ind med MitID
- Opret en pinkode til fremtidig login
- Tillad notifikationer, så du får besked om samtaler, frister og nye jobmuligheder
Android:
- Åbn Google Play Butik
- Søg efter "Schultz Forum"
- Installer og åbn appen
- Vælg din kommune og tryk på "Login"
- Log ind med MitID
- Opret en pinkode til fremtidig login
- Tillad notifikationer, så du får besked om samtaler, frister og nye jobmuligheder